30/12/13

Δεύτερο review



Σε αυτό το review θα σας μιλήσω για μια δεύτερη παραγγελία που έκανα αυτό τον μήνα .Και θα σας μιλήσω ειλικρινά ότι αυτά τα προϊόντα είναι πάλι oriflame  γιατί αυτήν την περίοδο η συγκεκριμένη εταιρεία έχει εκπληκτικές προσφορές .Θα σας παρουσιάσω ένα makeup  , lipstick ,bb cream , eye liner ,lip liner και ένα αφρόλουτρο .



    Το makeup είναι το  veryme smoothie foundation 30ml  από oriflame.Είμαι αρκετά ικανοποιημένη με αυτό το προϊόν .Είναι υγρό με mat  τελείωμα . Και το πλεονέκτημα αυτού είναι μια μικρή ποσότητα αρκεί για να καλύψεις όλο το πρόσωπο . Το αγόρασα 3.23 .(Made in Poland)





  


     Το lipstick είναι το  studio artist deep plum 4g   .Αρκετό καιρό ήθελα να αγοράσω ένα τόσο σκούρο κραγιόν .Έβλεπα dark lips σε πολλά κορίτσια και ήθελα και εγώ .Είναι αρκετά σταθερό και έχει διάρκεια όσο τουλάχιστον το δοκίμασα. Άλλα επειδή έχω πολύ ανοικτή επιδερμίδα και μικρά χειλάκια δεν έδειξε ωραίο πάνω μου .Αλλά έχω πολλές φίλες και θα το χαρίσω σε μία από αυτές . Το αγόρασα 5.20 €.(Made in Russia)






§           BB cream 30ml από oriflame spf 30 .Είναι μία κλασσική BB cream με 5 ιδιότητες .Την φοράω καθημερινά γιατί ενυδατώνει την επιδερμίδα μου έχει μια ελαφριά κάλυψη για φυσικό λουκ .Έχει πολύ καλή τιμή σε σχέση με αντίστοιχα προϊόντα άλλων εταιριών. Το αγόρασα 5.37€ .(Made in Poland).







    Lip  liner real κόκκινο από την   oriflame  .Δεν είχα στο μυαλό μου είναι η αλήθεια να το αγοράσω αλλά ήταν μια επιλογή αντί μεταφορικά έξοδα. Το καλύτερο είναι ότι τελικά είναι τέλειο και υπέροχο χρώμα διάρκεια και μπορεί και μόνο του .Το αγόρασα 3 € . (Made in Switzerland)




             Αφρόλουτρο berry Christmas από oriflamme 300ml .Έχει πολύ γλυκό άρωμα και θα γίνει ένα από τα αγαπημένα μου . Το αγόρασα 2 . (Made in Sweden)









   Eye liner στυλό black by oriflamme 1.6 g .Έχει πολύ λεπτή μύτη και αυτό βοηθάει για να κάνεις καλύτερη την γραμμή. Το αγόρασα 4.62 .(Made in Italy )








Σε όλα τα προϊόντα γράφω τις διαστάσεις για να γνωρίζετε καλύτερα το πόσο μεγάλα η μικρά είναι τα προϊόντα για να αποκτήσετε και την δική σας άποψη .

Επίσης αναγράφω το που είναι κατασκευασμένα για να ανακαλύψετε την ποιότητα τους .

 Για οποιαδήποτε παραπάνω διευκρίνηση χρειάζεστε επικοινωνήστε μαζί μου .Καθώς και από που μπορείτε να τα προμηθευτείτε .Περιμένω σχόλια σας από κάτω σχετικά με τα προϊόντα αυτά . Φιλιά πολλά και καλές γιορτές !



1 σχόλιο :