1/2/14

Συνέντευξηηηηη!!


Πριν από μερικές μέρες είδα ένα μήνυμα στο τοίχο μου στο Facebook .Και ήταν από μια σελίδα Jo bijoux .Μου ζητούσαν αν μπορώ να κάνω απλά μία κοινοποίηση της σελίδας από το προφίλ μου και εννοείτε πως δέχτηκα ! Μετά μπήκα και κοίταξα τα κοσμήματα της σελίδας αυτής και ομολογώ ότι μου άρεσαν πολύ .Είμαι λάτρης των κοσμημάτων και φοράω καθημερινά είτε ένα βραχιόλι είτε ένα κολιέ ,σκουλαρίκια !Η αλήθεια είναι ότι και εγώ ένα διάστημα προσπαθούσα να φτιάξω κοσμήματα ,όχι για να πουλάω αλλά για εμένα σχέδια που μπορεί να τα έβλεπα κάπου και να ήθελα να τα φτιάξω μόνη μου .Δεν τα κατάφερνα !!!

Έτσι μιας και έρχεται διαγωνισμός αύριο με κοσμήματα αυτής της κοπέλας αποφάσισα να τις πάρω κάτι σαν συνέντευξη .Να μάθουμε 2-3 πράγματα για αυτήν να την γνωρίσουμε καλύτερα .(Δεν με πληρώνει για να την διαφημίζω από μόνη μου αποφάσισα να γράψω αυτό το άρθρο .

1-Ερώτηση :
Πόσο χρονών είσαι ?
Είμαι 25 χρονών .

2-Ερώτηση :
Από πού κατάγεσαι ?
Κατάγομαι από Άρτα αλλά εδώ και αρκετά χρόνια πηγαίνω εκεί μόνο τα καλοκαίρια.

3-Ερώτηση :
Πότε ξεκίνησες να φτιάχνεις κοσμήματα ?
Από τον Ιούλιο

4-Ερώτηση :
Από πού παίρνεις ιδέες ?
Ιδέες παίρνω από τις βιτρίνες και βάζω και την δική μου πινελιά !

5-Ερώτηση :
Τι υλικά χρησιμοποιείς ?
Τα υλικά που χρησιμοποιώ είναι φο κυρίως πέρλες…

6-Ερώτηση :
Ποίο είναι το αγαπημένο σου υλικό ?
Το ορειβατικό κορδόνι !Μου αρέσει πολύ ,ενώ με οποίο ασχολούμαι πολύ λίγο καιρό .

7-Ερώτηση :
Από πού βγαίνει το όνομα Jo bijoux ?
Βγαίνει από το όνομα μου Ιωάννα –Joanna jo

8-Ερώτηση :
Ποίο είναι το πιο περίεργο κόσμημα που έχεις φτιάξει ?
Νομίζω πως δεν έχω φτιάξει ακόμη κάποιο περίεργο κόσμημα .Αλλά μπορώ να σου πω το πιο δύσκολο .Το οποίο δεν νομίζω να φτιάξω ξανά !!



      Παρακάτω σας έχω κάποιες φωτογραφίες κάποια από κοσμήματα που ξεχώρισα εγώ .









Αν σας άρεσαν και εσάς πατήστε στο παρακάτω link και ρίξτε μια ματιά !






THANKS FOR READING

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου