1/3/14

Hello march !!! Hello spring!!



                       

                        Καλό μήνα σε όλους !!!!

Ήρθε η άνοιξη !.Για μένα είναι μια από τις ομορφότερες εποχές του χρόνου .Όταν βλέπεις τα δέντρα και τα φυτά μα ξαναγεννιούνται να μοσχομυρίζει όλος ο τόπος από τους ανθούς .Τα πουλιά αρχίζουν πάλι κελαηδούν .Και όλα αρχίζουν και «βγαίνουν» από τη μουντή διάθεση του χειμώνα. Όλα αυτά μου φτιάχνουν την διάθεση .Έχω πιο πολύ όρεξη να βγω έξω να περπατήσω να κάνω βόλτες .Εγώ είμαι πάντως πολύ χαρούμενη που ήρθε η άνοιξη .Και αυτή η χαρούμενη διάθεση μου φαίνεται και στο ντύσιμο μου και στο μακιγιάζ και στα νύχια μου ακόμη και στο άρωμα μου !





Έτσι θα σας δείξω τι προϊόντα άρχισα φοράω αυτήν την βδομάδα 
……



Οι σκιές στην φωτογραφία πάνω στον καρπό μου γράφουν όπως και στο μάτι μου .Πολύ απαλά .Μπορεί να μην έχουν την τέλεια απόδοση σε σχέση με αυτό που φαίνεται στην παλέτα αλλά έχουν πολύ ωραία υφή και πολύ καλή διάρκεια .Επίσης στην μέση από τα 2 πιο έντονα υπάρχει και το σατινέ αλλά όσο και να προσπάθησα να φαίνεται δεν γινόταν .Μπορώ να σας το περιγράψω όμως είναι πάρα πολύ απαλό αφήνει μια μικρή γυαλάδα και είναι ιδανικό για βάση σκιάς .


Το κραγιόν όταν το φοράς πάνω στα χείλη αφήνει μια ωραία ενυδάτωση και ένα φυσικό χρώμα .Η γυαλάδα είναι τα πρώτα 5 λεπτά .Εγώ το φοράω σε κάθε πρωινό μακιγιάζ .




Τα υπόλοιπα προϊόντα που φαίνονται στην πρώτη φωτογραφία είναι

ΒΒ cream oriflame light
Very me fat lash mascara oriflame
Maxi lash 3d mascara oriflame 
concealer Studio Artist Iluma flair medium oriflame 



Θέλω να μου πείτε την γνώμη σας για αυτά .Και ποια είναι τα αγαπημένα σας προϊόντα αυτή την περίοδο ?

Σας ευχαριστώ που διαβάσατε το άρθρο μου .
Φιλιααααα


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου