21/1/14

Sephora σακούλα (10 με 10 ευρώ )


Πέρασα μια βόλτα από ένα κατάστημα Sephora για να δω τις προσφορές που έχει .Μία από αυτές είναι να πάρεις μια σακούλα που περιέχει 10 προϊόντα σε κανονικό μέγεθος με 10 ευρώ .Η αλήθεια είναι ότι ενθουσιάστηκα στην ιδέα .Δεν ξέρεις τι περιέχει μέσα παίρνεις μια τυχαία σακούλα κλειστή .Τα προϊόντα είναι μόνο της μάρκας Sephora.
Λοιπόν ας δούμε τι είχε . Και πόσο πραγματικά κοστίζουν αυτά .



Δύο nail patch (δηλαδή nail sticker που καλύπτουν όλο το νύχι με χρώμα σαν να περνάς βερνίκι  .Εγώ αυτά δεν τα γνώριζα .Είχε μια συσκευασία τέτοια στο glowbox Δεκεμβρίου .Πίσω στην περιγραφή λέει ότι διαρκεί 11 μέρες ). Τώρα απέκτησα και άλλα 2 το ένα είναι στην απόχρωση 7317Α  είναι καφέ σκούρο .


 Και η δεύτερη απόχρωση είναι το 8017Α και είναι nude απόχρωση . Κοστίζουν  από 2€.




Τρίτο προϊόν είναι eyeliner patch (αυτοκόλλητο eyeliner). Η απόχρωση του είναι η 2174Α , μαύρο .Κοστίζει 2€.
Δεν ξέρω αν είναι εύκολο στην χρήση .Θα το δοκιμάσω και θα σας πω.

Τέταρτο προϊόν 2 λίμες νυχιών . Κοστίζουν 3€.



Πέμπτο είναι ένα σφουγγαράκι makeup  το precision sponge . Κοστίζει 3€.



Επόμενο είναι μάσκες ματιών από την σειρά Sephora professional .Οι μάσκες αυτές είναι πολλαπλών χρήσεων .Τις βάζεις στο ψυγείο και μετά τις χρησιμοποιείς  Κοστίζει 5€.




Ένα βερνίκι νυχιών με μεταλλική λάμψη η απόχρωση 10250 . Κοστίζει 4.13 €.



Ένα μολύβι ματιών της σειράς Sephora liner electro  η απόχρωση 061Β .Καφέ , μεταλλική λάμψη .Κοστίζει 5.90€




Δύο lip gloss .Το πρώτο είναι της σειράς Sephora shine η απόχρωση 33 cherry red  . Κοστίζει 7.63 €


Είναι απίστευτο .Έχει τόσο υπέροχο κόκκινο χρώμα που δεν μπορείτε να το καταλάβετε από την φωτογραφία ειλικρινά .
Το δεύτερο είναι το gloss minoir-glossy girls η απόχρωση 16 tangy date . Κοστίζει 3 €.



Είναι απαλό μοβ .Δηλαδή πολύ καλό για καθημερινή χρήση .
Εγώ όταν είδα τα nail patch απογοητεύτηκα .Αλλά όταν είδα τα lip gloss μου άρεσαν .Τώρα οι λίμες χρήσιμες είναι .Το βερνίκι δεν μου αρέσει καθόλου . ΄Εχει ένα χρώμα σαν την ουρά μιας γοργόνας . Το σφουγγαράκι χρήσιμο είναι  Τις μάσκες ματιών σίγουρα θα τις χρησιμοποιήσω .


Σύνολο τα προϊόντα στην απόδειξη φαίνονται ότι κάνουν 22.69 €. και εγώ τα απέκτησα με 10 €.


Πείτε μου την γνώμη σας .Και γράψτε μου και στα σχόλια αν πήρατε και εσείς και αν ναι τι είχε μέσα ….



THANKS FOR READING 


4 σχόλια :

  1. εμενα η σακουλα μου ειχε κοτσανες...κατι Lip gloss του 1821,κατι πουδρες πολυ σκουρες, ενα Make up επισης πολυ σκουρο και γενικα ηταν μια αποτυχια σε σχεση με αλλων κοριτσιων..στην αποδειξη τα δικα μου εγραφαν 60 ευρω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από ότι έμαθα και από άλλες κοπέλες που πήραν την σακούλα τα πράγματα που περιείχε ήταν απογοητευτικά ! Μάλλον από ότι κατάλαβα εγώ ότι προϊόντα δεν είχαν πωλήσεις τα έβαλαν σε μια σακούλα για να πουληθούν έτσι !

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Νομίζω σε κάποια καταστήματα Sephora υπάρχουν ακόμη αυτές οι σακούλες .

      Διαγραφή