4/1/14

Συνδρομητικά κουτιά !!!!

Χρόνια πολλά καλή χρονιά σε όλους με υγεία αγάπη ευτυχία και λιγότερα προβλήματα φέτος .
Είναι το πρώτο post για το 2014 .Ελπίζω να είναι και γούρικο .

Έβλεπα βιντεάκια από το εξωτερικό με αυτά τα συνδρομητικά κουτιά και έλεγα πότε θα έρθουν και στην Ελλάδα και τελικά έκαναν την εμφάνιση τους και μάλιστα 3 εταιρείες . Oι οποίες είναι η glowbox η cherrybox και η beautytestbox και από τις 3 έχω πάρει κουτάκια ανά διαστήματα.  Σήμερα θα σας παρουσιάσω 1 κουτί του μήνα Δεκεμβρίου glowbox . Παρακάτω θα έχω αναλυτικά για όσες δεν γνωρίζουν την διαδικασία για να παραγγείλουν αυτά τα κουτάκια άμα επιθυμούν και τις διευθύνσεις των site .
Το glowbox κοστίζει μαζί με τα έξοδα μεταφοράς 15 . Και περιέχει 5-6  δείγματα ή προϊόντα σε travel size  ή και σε κανονικό μέγεθος .Οι συνδρομές ανοίγουν μια φορά τον μήνα δεν είναι υποχρεωτικό να το πάρεις κάθε μήνα μπορείς να επιλέξεις μηνιαία συνδρομή αλλά αν θέλεις να το λαμβάνεις κάθε μήνα μπορείς να επιλέξεις ανάμεσα στην 3μηνη συνδρομή 6μηνη και ετήσια. 


Του Δεκεμβρίου λοιπόν περιείχε 6 προϊόντα εκ των οποίων τα 4 είχαν κανονικό μέγεθος .Μέσα στο κάθε κουτάκι περιέχει αναλυτική καρτέλα για το κάθε το ,τι είναι ,πως χρησιμοποιείται 
.Το συγκεκριμένο κουτί με άριστα στο 10 του δίνω 7 .






Μία εικόνα = χίλιες λέξεις



Περιέχει ένα λιπγκλος της εταιρείας Flormar σε απόχρωση χρυσό καφετί με κωδικό 106 A 015933 .Σε κανονικό μέγεθος .Εντυπωσιακό αρκετά από μια πολλά υποσχόμενη εταιρεία .Με οικονομικά καλλυντικά με καλή ποιότητα ! Στο e-shop του glowbox δεν το περιείχε το συγκεκριμένο προϊόν αλλά από ένα κατάστημα της εταιρείας που έχω επισκεφτεί κοστίζει γύρω στα 5 ευρώ .




Αφρώδης gel καθαρισμού Mario Badescu  . Είναι σε travel size 29ml .Έχει ωραίο άρωμα που παραπέμπει σε εσπεριδοειδή. Δεν το χρησιμοποίησα ακόμη γιατί χρησιμοποιώ ένα άλλο καθαριστικό εδώ και πολύ καιρό . Άλλα σίγουρα σε κάποιο ταξίδι θα το πάρω μαζί μου . Στο e-shop του glowbox  κοστίζει 22.00



Οδοντόκρεμα Marvis με γεύση κανέλα-μέντα .Πλένεις τα δόντια σου και νιώθεις σαν να μασάς τσίχλα κανέλα .Δεν νομίζω όμως ότι θα αγόραζα τέτοια οδοντόκρεμα .Διότι είμαι και εγώ από τους ανθρώπους που μου αρέσει η κλασσική φρεσκάδα .Στο e-shop του glowbox  κοστίζει 8.00


Μολύβι ματιών σε καφέ απόχρωση Peggy sage  crayon khol taupe  .Πολύ γλυκό καφετί χρώμα για καθημερινή χρήση .Ένα bonus του προϊόντος αυτού είναι πολύ μαλακό μολύβι. Δεν υπάρχει ακόμη στο e-shop.



Nail patch art της Sephora σε κανονικό μέγεθος. Πιθανών πολλές από εσάς όπως και εγώ μέχρι που το βρήκα στο κουτί μου δεν ήξερα τι είναι. Είναι λοιπόν αυτοκόλλητα για τα νύχια με χρώμα που καλύπτουν όλο το νύχι και διαρκούν 2 εβδομάδες .Δεν το δοκίμασα ακόμη γιατί δεν έτυχε .όταν τα δοκιμάσω θα σας γράψω την άποψη μου .Δεν υπάρχει ακόμη στο e-shop.





Λίμα νυχιών 4 όψεων Peggy sage  σε κανονικό μέγεθος .Χρήσιμο πολύ προϊόν. Δεν υπάρχει ακόμη στο e-shop.



Και το τελευταίο προϊόν είναι σαπουνάκια freshEίναι σαν ζελεδάκια για να το χρησιμοποιήσεις κόβεις ένα μικρό κομμάτι  ρίχνεις νερό και κάνει αφρό .Γι αυτό το προϊόν δεν υπάρχει διευκρίνηση ούτε στο χαρτάκι που περιέχει το κουτί ούτε και στο σάιτ .


Αν υπάρχει κάποιο από αυτά τα προϊόντα που θα αγόρασα από το e-shop  είναι το lip glos  αν υπήρχε στο κατάστημα και το μολύβι ματιών αν μου τελειώσει κάποια στιγμή .


Περιμένω την άποψη σας σχετικά με τα συνδρομητικά κουτιά. 
φιλιααααααα!




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου